Riota employees ir tādi krāni, ja tā godīgi... Vakar saņēmu banu līdz astotajam oktobrim, viss pelnīti, utt., bet tomēr izlēmu un aizrakstīju e-pastu ar lūgumu šo banu samazināt vai arī noņemt, saistībā ar to, ka vēlos tikt tajā goldā līdz sezonas beigām. Ko es saņemu pretī pret pieklājīgu un situācijas izskaidrojošu vēstuli? Frikkin copy-paste ar noteikumiem, FAQ un to kā notiek banošanas sistēma.
Lai arī cerības mazas uz to, ko vēlos, bet tomēr galīgi nepieklājīgi šādi viņiem atteikties kaut ko personīgi paskaidrot, palīdzēt, utt.
Amorphis miniblogs
- -1
Amorphis 25.09.2013. 13:07
- 0
@ilovesmog un @i luv u Nejau par to iet runa. Iet runa par to, ka viņi jēdzīgi nevar atbildēt. Ja neņems, neņems, kāpēc gan nemēģināt? Bet tas, kā viņi pret šīm vēstulēm attiecās.
- 0
Lol, what a fucking shock.
Customer support auto-paste pre-written atbildes.
Tas notiek katrā uzņemumā, cilvēki ļoti bieži raksta supportam par lietām kuras FAQ ir rakstītas.
Ja tu esi ļoti uzstājīgs, tad pēc kādas 2-3 ziņas, viņi personiski atbildēs.
Ielogojies vai izveido profilu, lai komentētu!