Nu tad tā... Sezona tuvojās beigām un visi steidz paspēt tikt sev vēlamajās divīzijās. Veiksmi jums, bet šeit es apkopošu no dažādiem avotiem savākto informāciju par to, kas notiks sezonas beigās un kas pre-season 2015.

Primāri vajadzētu minēt, ka sezona beidzās 11. novembrī. Bet ko tad mēs varam sagaidīt uz šīs sezonas beigām? Riot, kā jau vienmēr ir sagatavojuši interesantas balvas par sasniegumiem ranked spēlmaņiem.

Pirms uzskaitu balvas, gribu minēt, ka 19. oktobrī norisināsies World Championship fināls, līdz ar ko būs pieejams ikgadēji izlaistais Championship skins - šoreiz Shyvana. - http://www.lolking.net/models/?champion=102&skin=5

Runājot par balvām.. Viss tiks noteikts, kurā divīzijā Tu atradīsies sagaidot 11. novembri.. Balvas ir šādas (SoloQ, 3v3, 5v5)

Bronze: Tikai ikonas. -  ,  , 

 

Silver: Ikonas un rāmītis. -  ,  , 

 

Gold+: Ikonas, rāmītis, Victorious Morgana - http://www.lolking.net/models/?champion=25&skin=6

 ,  ,  ,  , 

 

Rāmīši:

 

PBE/Pre-Season 2014 izmaiņas.

 

Tagad par gaidāmajām izmaiņām, kuras tiks veiktas un testētas Pre-Season 2015. Ievietošu tikai tās nozīmīgākās izmaiņas.

Gribu pieminēt, ka šeit nekas nav 100% izlemts, daudz kas vēl var mainīties līdz nākošās sezonas sākumam.

 

  • Bounty changes:

Spēles sākumā par kill vairs nebūs reduced gold par kill. Tā vietā pirmajās 210 spēles sekundēs par assistiem būs reduced gold par kill no 25% līdz 50%.

  • Death timers:

Death timers vairs nepalieniāsies par 2% katras 60 sekundes, sākot no 25 minūtēm. Tā vietā būs 2% ik pēc 30 sekundēm no 35 minūtēm.

  • Turrets:

Outer turrets - neiegūs resistances over time.

Inner turrets - piešķirs shield sev, kas reģenerēs HP, ja neviens tam neuzbruks 60 sekundes, kā arī šajā laikā piešķirs shieldu komandai, kas tam būs tuvumā.

Inhibitor turrets -  savam targetam uzbruks līdz pat 4x per second. 6.5 sekunžu laikā torņa damage palielināsies no 100% līdz pat 260%, kā arī šajā pašā laikā tornis sāks ignorēt target armor no 40% līdz 100%. Kā arī tiek minēts kaut kāds beam, kuru vēl neesmu redzējis un kurš netika aprakstīts "patch notes".

Base turret - Samazināts health regen no 15/per5 uz 5/per5.

  • Homefield advantage:

Ja atradīsies savā bāzē, Tev tiks piešķirts neliels movement speed bonuss, kā arī nelieli resistances bonuss.

  • Inhibitor respawning:

Inhibitor spawn timeris nomainīts no 240 uz 300.

--------------------------

 

Blue buff - ilgs nevis 2:30, bet 2 minūtes.

 

Red buff -

1. Ik pēc 5 sekundēm piešķirs 1% no Tava maksimālā HP.

2. Ilgs nevis 2:30, bet 2 minūtes.

3. Slows nonerfots (Ranged no 8-15% uz 5-10%, melee no 8-24% uz 5-15%)

4. "Burn" damage vairāk pārbīdīts uz late game, respektīvi, no 10-44 per second uz 5-56 per second.

5. "Burn" tagad iedarbojas uz torņiem.

 

Jauns power up, kas atradīsies river top lane pusē un bot lane pusē. Šis powerup spawnosies uz 20 minūšu atzīmes un piešķirs 50% out-of-combat movement speed buff, kā arī stāvot uz vietas 0.5 sekundi ļaus dos par 25% palielinātu vision, kā arī atļaus redzēt pāri sienām/krūmos. 

Diemžēl nav minēts cik ilgi šis buff turēsies uz champion, bet respawn timeris ir 3 minūtes.

 

Eliksīri - Šobrīd esošie eliksīri tiks dzēsti, viņu vietā tiks ievietoti šādi brīnumi:

Elixir of Ruin - Piešķir Health, +% Tower damage. Tuvumā esošie minions dabū +% Tower Damage un viņu movement speed pielāgojās 90% no Tava movement speed līdz 500.

Elixir of Iron - Pieškir LIELUMU (???), Tenacity un Slow resistance. Kustoties apkārt, aiz sevis atstāj celiņu, pa kuru ejot, Tavi komandas biedri saņem 10% movement speed.

Elixir of Sorcery - Piešķir AP, MP/5 un bonus true damage sitot championu vai torni.

Elixir of Wrath - Piešķir AD, 10% phsical vamp (??? lifesteal ???) un dabūjot killu vai assist elixīra ilgumu paildzina par 30 sekundēm.

 

Baron Nashor - Izmaiņas, kas personīgi, man, nepatīk...

Armor/MR bonusi - noņemti, AD/AP - paliek.

Visas šīs tupās minion izmaiņas/buffs tiks piešķirti, kad esi tuvumā viņiem.

Melee Minions - 80% damage reduction no gandrīz visiem damage tipiem (pieņemu, ka atskaitot true damage)

Ranged Minions - Palielināts damage un nedaudz palielināts range.

Siege Minions - Iegūst masīvu range boost, kas outrango pat torņus. Viņu attacki ir par 50% lēnāki, taču tie ir AoE un nodara 4x lielāku damage torņiem.

Super Minions - Iegūst 75% movement speed, kad ir tuvumā pretiniekiem, kā arī 25% attack speed.

 

Dragon - Vairs nepiešķir global gold, taču šādas figņas.

Nogalinot Dragon, Tev tiek piešķirts viens "Dragonslayer" stacks, kas uz noteiktā skaita stacks piešķir attiecīgus bonusus.

Stack 1 - Palielinātas reģenerācijas (HP/Mana, utt.)

Stack 2 - Palielināts AD / AP.

Stack 3 - Palielināts Movement Speed.

Stack 4 - Palielināts Health.

Stack 5 - TRĪS REIZES PALIELINA IEPRIEKŠ MINĒTOS BONUSUS !!!???

-Dragon gives 50% reduced XP, compared to live. (štukojiet paši, nesaprotu)

-Dragon nepiešķir global gold.

-Katrs nākamais Dragon dealos par 20% vairāk damage.

-Katrs nākamais Dragon saņems par 7% mazāk damage.

 

  • Jauni / izmainīti items 

Crystalline Bracer - HP Regen Bead + Red Crystal = Piešķir HP un reģenerāciju. (Duuh)

Righteous Glory - Crystalline Bracer + Catalyst = Catalyst shits, HP un reģenerācija.

Warmog's Armor - Health pazemināts uz 800 no 1000. Reģenerācija tiks trīskāršota, ja esi ārpus combat.. (GAREN?!?!!?) Cena nedaudz samazināta.

Ohmwrecker - Raptor Cloak + Kindlegem. Aktivizējot palielina damage uz pretinieku torņiem par 100% vai arī neļauj uzbrukt savējam tornim.

 

  • JUNGLE IZMAIŅAS OMGOMGOMGOMG

-Buffs tagad spawnosies uz 2:30.

-Jauns Jungle Camp: Cuttle Crab

Paradzēts, lai kontrolētu riveru, jeb kontrolēt Dragon/Baron apkārtni.

Spawnojās top un bot side of river. Šie creeps staigā apkārt pa savu river pusi. Monstriņu sitot, tas muks no Tevis. Nogalināšanas vietā parādīsies rimbulis, kurš strādās kā wards un kuram cauri izejot piešķirs movement speed.

-Smite piešķirs bonus XP, ja nosmaitots tiks lielais jungle camp monstrs.

 

Katrs no Jungle Camp piešķirs savu nelielo buff (līdzīgi kā blue un red).

-Brambleback (Elder Lizard) - Atjaunos pieklājīgu skaitu HP.

-Blue Guardian (Ancient Golem) - Atjaunos pieklājīgu skaitu Manas.

-Krugs (Ancient Golem) - Dod "Execute Damage" Taviem attackiem.

-Gromp (Large Wraith) - Dod Toadstool Armor, kas saindē pretiniekus, kas Tev uzbrūk.

-Raptors (Wraith Camp) - Piešķir nelielu vision nākošreiz, kad Tevi ierauga pretienieku wards.

-Murkwolf (Wolf Camp) - Tu iegūsti spoooooky vilciņu, kas patrulēs pa Tavu jungle un ieraugot pretinieku pie viņa skries un Tevi par to brīdinās (uz noteiktu laiku)

 

Itemizācija:

Hunter's Machete - Piešķir 30 magic damage on hit un dod 8 health / 2 Mana regen per second kamēr fighto monstrus. Hunter's Macheti vari nopirkt tikai, ja Tev summoner spellos ir smite.

Hunter's Macheti tagad varēs upgreidot četros dažādos itemos, kas tiks centrēti uz to, ko no savas jungle pozīcijas vēlēsies darīt - Gank, Invade, Fast Clear vai Counterjungle.

-Stalker's Blade - Kad esi nogalinājis 3 monstrus vareši izmantot smite uz pretiniekiem, nodarot nelielu true damage, kā arī uzlikt 50% slow uz 2 sekundēm.

-Poacher's Knife - Upgreido Smite uz "Quick Smite", kam ir samazināts cooldown un samazinās vēl vairāk, ja Tu to izmanto uz lielajiem jungle camp monstriem. Dod bonus goldu, ja Tu to izmanto uz pretinieku jungle campiem.

-Skirmisher's Saber - Upgreido Smite uz "Quick Smite", ko arī var izmantot pretiniekiem, neizdarot true damage, bet uz pailgu laiku padarot pretinieku redzamu un Taviem attacks piedod bonus true damage.

-Ranger's Trailbrazer - Upgreido Smite uz "Desolating Smite", kuru izmantojot Smite nodara 50% splash damage apkārtējiem monstriem, kā arī nostuno tos uz 1.5 sekundi.

 

Katram no šiem četriem itemiem var uzlikt vēl četrus dažādus upgrades:

Enchantment: Warrior - Piešķir AD un Life Steal

Enchantment: Magus - Piešķir AP un CDR

Enchantment: Juggernaut - Piešķir Health, CDR un Movement Speed

Enchantment: Slayer - Piešķir AS, CDR un stackojamu AS buffu

 

Veiksmi visiem!