Hyper-carries ir samērā grūti nodefinēt un nav konkrētu pamatpunktu pēc kuriem varētu atsijāt, kurš čempions ir hyper-carry un kurš nav. Taču ir pāris punkti, pēc kuriem šo to var pastāstīt ar kādām spējām būtu jābūt hyper-carry.

 

Hyper-carry ir kāds čempions, kuram saprātīgā laika posmā ir pietiekoši daudz damage, lai nosistu visu pretinieku komandu, neatkarīgi no šīs komandas defensive iespējām.

 

Pēc šī varam pateikt, ka hyper-carry būtu jābūt šādām iespējām:

 

  1. Hyper-carry ir nepieciešamība dealot vairāk nekā viena tipa damage, lai pretinieks nespētu optimizēt un pielāgot savas defensive iespējas (tons of armor un magic resist reizē). Vienkāršāk sakot, šim čempionam jābūt iespējai dealot 2 no 3 damage tipiem (Physical, Magical, True)
  2. Šim hyper-carry ir jāspēj dealot damage konstanti un samērā droši iekš īsa vai ilgstoša teamfight.
  • Pirmkārt, tas nozīmē, ka standarta AD carries, piemēram, kā Graves un Miss Fortune nevar būt pieskaitāmi pie hyper-carries, tādēļ, ka šie čempioni neizdala pietiekamu daudzumu damage no vismaz diviem damage tipiem.
  • Otrkārt, tas nozīmē, ka Ahri arī nevar tikt pieskaitīta pie hyper-carries, jo neskatoties uz to, ka viņa dealo Magical + True Damage, šis damage output nav pietiekami patstāvīgs dēļ viņas cooldowns. Kā arī Akali nevar tikt pieskaitīta pie hyper-carries, dēļ viņas švakajām defensive iespējām, kas arī var tikt likvidētas, pielāgojoties ar items (oracles).

Tātad, mums paliek pāris čempioni, kas spēj patstāvīgi izdalīt lielu daudzumu damage, paliekot droši, ka nenositīs viņus pašus.

 

  • Vayne - Tradicionālais hyper-carry, ranged, dažādi damage tipi, pāris iespējas priekš bēgšanas.
  • Kog'Maw - Milzīgs range, dažādi damage tipi, slowo.

Šie ir divi parastie hyper-carries, kurus tiešām var uzskatīt par tādiem. Taču ir vēl pāris, kurus arī var uzskatīt par hyper-carries.

 

  • Jax - Izdala daudz magical un physical damage, kamēr ir tancīgāks par dažiem labiem tankiem. Viens no labākajiem duelistiem iekš spēles.
  • Corki - Range, iespēja aizbēgt, true damage, magic damage.
  • Irelia - Labas iespējas pret CC, dealo true damage, var būt ļoti tancīga un mobila.
  • Olaf - True damage skills, kam ir neliels cooldown, kļūst tancīgāks ne tikai no item izvēles, bet arī no ultimate, kā arī ultimate nozīmē, ka viņš ignorē jebkāda tipa cc.

Liec aiz auss, ka Irelia un Olafs tiek uzskatīti par hyper-carries tikai tādēļ, ka viņiem ir iespēja ignorēt lielu daļu CC, pretējā gadījumā viņu defensive stati nebūtu pietiekami, lai viņus uzskatītu par hyper-carries. Šis arī ir iemesls kādēļ Darius nevar par tādu uzskatīts - viņa defensive stati vienkārši nav pietiekami lieli.

 

Jautāsiet kādēļ šajā sarkastā nav iekļauti tādi čempioni kā Tristana un melee carries, piemēram, kā Master Yi, Sion, Fiora un Tryndamere.. Diemžēl visi šie čempioni izmanto tikai viena tipa damage, tādejādi izkrīt, pamatojoties uz pirmā punkta, kas paredz to, ka hypercarry ir jāspēj izmantot daudz (tristanai un sionam tas nav daudz) damage no vairākiem damage tipiem. 

 

Paldies.

Laboja Amorphis, labots 1x